torsdag 26 juli 2012

Tredje gången gillt!!!

Vet inte om jag ska skratta eller gråta, skrika eller lägga mig ner och...! Kanske rent av be er om ursäkt för allt besvär... Eller det vet jag ju egentligen, jag är ju knappast nån som ger upp, men jag hoppas ju att ni orkar följa med mig mellan alla tvära kast till höger och vänster...

Men men, sånt är livet, typ livet i ett nötskal skulle man kunna säga... Men den här gången säger jag ingenting, förutom "håll tummarna", nu kör vi tredje gången gillt!!

Har även bestämt mig för att dela upp min blogg, eller dela och dela, jag ska nog ha familjen mm i en blogg, den "vanliga" bloggen. Sen ska jag starta upp nåt så nytt och unikt som en lchf blogg! Det tror jag aldrig ni hör talas om förut va??? Men men, på detta sätt kan ni som ännu inte tagit lågkolhydraten till er ändå kunna följa min familj utan att irriteras över min lchf-predikan och mitt hälsosnack... Sen är det också till fördel för er som faktiskt kontaktar mig eller ställer frågor utanför bloggen. På detta sätt blir det en mer renodlad hälsoblogg, och en blogg med det gosigaste och det mindre gosigaste från vår familj...

Och nu, nu hoppas jag att vi kan få ha det såhär underbart mysigt, lyckligt och gosigt som bara en status-uppdatering på facebook tillåter i verkligheten...

Gillar er skarpt som inte ger upp utan hänger i och tar del av mig och min familj!

Utan er och familjen hade det inte blivit något alls av det här!

Då hade det bara blivit sablars bananers pannkaka av alltihop, men nu har jag alla er och det stärker mig enormt!!!

Nu Kör Vi!!!!!!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar