måndag 22 oktober 2012

Träning

Idag blev det efter några dagars uppehåll pga fredagsmys som fsktiskt var riktigt mysigt med barnen, möhippa med tjejerna och dagen efter tillsammans med tv:n och soffan!

Men idag var jag då tillbaka på banan igen.

Power walk: 2 min
Löpning: 10 min
Power walk: 2 min
Löpning: 9 min
Power walk: 1 min

Imorgon satsar jag på pass nr två så jag blir klar med vecka 9. Och får starta upp vecka 10 och därmed fortfarande bara ligga en vecka efter i programmet.

Drömmar är ju bra eller hur?

Skickar med en bild på mig och min kompis! Idag kollade vi på SOS 112 på liv och död...

3 kommentarer:

  1. Duktigt! Själv blev det 30 min cross trainer för att kompensera svullandet i helgen;)

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat där! Extra impad sv din kärlek till det där löpbandet!! Vill du inte springa ute?? Kram

    SvaraRadera
  3. Nja, jag trivs ganska bra på bandet. Har bestämt mig för att köra ihop ett tag till. Det är alldeles för lerigt och mörkt för att kunna springa här ute nu efter sommaren/höstens konstanta regnande samt bristen på lampor!

    Men vi funkar bra ihop! :-)
    Anna

    SvaraRadera