måndag 22 oktober 2012

Jag fick ett brev...

... På posten idag. Eller mer som ett kuvert fast i paketformat.

Det var från Justin Bieber.
När jag berättade för min man att jag fått ett brev av Justin Bieber pustade han ut lite grann...

Men, det var ju till mig, personligen, från honom, hela vägen från USA till lilla Näs...

Det måste ju betyda nåt!

Jag drog i och sa att det faktiskt hade stått att det var till mig, den underbaraste kvinna han nånsin träffat (!!!????!!!!???).

Nu pustade han ut ännu mer.
Kostade till och med på sig ett leende, med ljud.

Ah, men jag är verkligen inte ett dugg orolig! Inte alls, skrattade han.

Nähä, sa jag. Inte ens om det varit från Brucan eller?????

Men där ser ni, där erkände han! Hade brevet varit från Brucan (Bruce Willis alltså) ja då hade maken varit oroli. Mycket orolig.
Med all rätt!!!

"- han är ju stark också den jäveln!!!"
Sa Per.

Mmm, sa jag... Lite drömmande...

1 kommentar:

  1. Ha ha ha ja han är farlig han Bruce ;)
    Men vad var det i kuvertet då?

    Nu är det dags igen.
    Skickar med en länk om du skulle bli sugen på att vara med:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/october/real-life-hander.html

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera