onsdag 31 oktober 2012

En tidig morgon...

För de flesta här i huset... Inte för mig, jag sov min vanliga tid och gick upp först halv åtta. Då möttes jag av små killar som ville ha frukost, genast!!! Orsaken? Det hade snöat! Vinterns första snö! Och då kan man väl inte sitta inne och glo efter halv åtta på morgonen!!!

Hjälpte de små med kläder och när jag sen vände ryggen åt för att plocka fram frukost, ja, då var de spårlöst borta.

Jag hittade dem ute! I snön! Kul! Nästan så man själv fylldes med glädjetårar och julkänslor... Love it! Sen när vi kom till affären möttes vi av en alldeles ny jul-hylla.. Åhhh...
När vi kom till kassan utbrister en i personalen som nyss kört fram en gigantiskt stor låda med palltrucken;
"- halleluja skumtomtarna har kommit!!!!"

Nästan så man blev sugen själv fast jag inte äter godis!

Idag var en bra morgon!

2 kommentarer: