onsdag 31 oktober 2012

En dag kvar...

Tills den nya bloggutmaningen börjar som jag tänkt va med i. Det är min svägerska, Sara, som tagit initiativet till utmaningen som kan sammanfattas som en ABC-lek! Det gäller att följa alfabetet och fota den aktuella bokstaven för dagen utifrån din egen tolkning. Till exempel; fota mig imorgon! Jag heter Anna, börjar på A, skitbra! Eller en blomma på B osv... Bara din egen fantasi begränsar dig!

Imorgon, den första november alltså börjar vi! Vill ni va med???

Och med risk för att det blir mycket kaka på kaka så kör även jag igång en bloggutmaning som går i musikens tecken, Ditt liv i musik, heter den. Hade tänkt en start nu imorgon men skjuter på det till förmån för den här utmaningen. Men från december får ni stanna till, för då kör vi även den!
Beskrivning kommer närmare start!

Ha de!

4 kommentarer:

  1. Hej ..tvungen att titta in o se vem du är & blev överaskad av din super fina blogg :) på väg till jobb nu men kommer åter igen :) ha en skön dag // kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är många utmaningar på bloggarna nu. Själv är jag bara med i Yohannas utmaningar.
    Du har det du gör :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det lät som en kul utmaning, men länken till din svägerska fungerar inte. :(
      Kanske det finns mer info om hur det ska gå till?
      Isåfall är jag lätt på! :D

      Radera
    2. Ahh, det måste ha blivit nåt fel på länken...
      www.enhagsvägen27.blogspot.se
      Kolla där, annars gör jag en bättre förklaring av utmaningen senare idag...
      Kul att du vill va med!
      Anna

      Radera