fredag 19 oktober 2012

Vecka 9

Ja, den är påbörjad nu iaf, även om det egentligen är vecka 10 som ska köras nu. Men med pauser pga hektiska veckor varvat med sjukdom så har tiden inte riktigt räckt till. Sen hjälpte det väl inte att jag gick ner från tre till två pass i veckan de veckor jag kör två zumba-pass.

Körde sista passet på vecka åtta i tisdags;

Power walk: 2 min
Löpning: 16 min
Power walk 5 min

Igår blev det iaf dag ett, vecka nio.

Power walk: 2 min
Löpning: 9 min
Power walk: 2 min
Löpning: 8 min
Power walk: 1 min

Det tar sig sa pyromanen!

Självklart blev det den sedvanliga stretchen och ett av passen fick sällskap av ett styrkepass i miniformat också!

Ha det!

4 kommentarer:

  1. Bra jobbat!

    Själv ska jag gå minst 4 km i helgen. Får se om det tom kan bli mer :)

    Och grattis till jobbet! Det låter ju jättespännnade! Hoppas att du kommer att trivas.

    SvaraRadera
  2. Duktiga du! Jag har varit alldeles för lat den här veckan, dags att rycka upp sig igen!

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat Anna!!
    Spännande ad är det för 4 ställen ni väljer på?? Det vi var på var mysigt men inget utöver det man kan förvänta sig och heller inget vi åker tillbaka till…

    SvaraRadera