tisdag 30 oktober 2012

Snart 11...

Idag körde jag det sista passet på vecka 10!!! Nedräkning!!!!! Kändes sååå gött. Mot slutet fanns det dock lite jobbigheter, vilja jag främst relaterade till att ha att göra med att jag sprang inne på löpbandet, ca 5 meter ifrån kaminen som jag dagen till ära har eldat i sen kl 9 imorse. Det var med andra ord hemskt varmt mot slutet. Men det gick! Med Hem till Gården på tv så...

Efter löpningen som idag blev 4 km precis och nästan 32 minuter så körde jag även ett styrkepass. Jag har gått ett bra och varierat träningsprogram i min iPhone och ska försöka göra det lite mer frekvent i samband med löpningen. Hade ställt in programmet på 30 min idag men efter att ha gjort lite mer än halva så tryckte jag på nån knapp jag inte ens visste tel hade och jag blev utkastad ur programmet och det gick inte att komma tillbaka dig jag var så det blev en smygstart idag! Bättre lycka nästa gång!

Kände inget i höften idag. Hoppas det går bra även efter några timmar, är oftast då det brukar komma!

Power walk: 2 min
Löpning: 23 min
Power walk: ca 7 min

Det var dagens det!!! Imorgon ska det banne mig bli zumba, det var längesen!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är. Jag måste också komma igång med nån form av muskeluppstramning. Men har ingen iPhone här ;)

    Nu är det dags igen, tills i morgon ;)
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/october/real-life-halloween.html

    Hälsningar
    Yohanna som tackar för awarden, men det är något konstigt med bilden i inlägget. Jag kan inte se den :(

    SvaraRadera