tisdag 23 oktober 2012

En bra dag...

... Var det väl kanske inte alls igår.

Spänningshuvudvärk hela dagen. Där fick jag verkligen för mina synder!

Per hade migrän! Första gången han haft ett migränanfall sen jag träffat honom som han inte behövde göra toaletten sällskap! Bra där!

Fick hem en felbeställd order från zbh. Egentligen inget som spelar så otroligt stor roll. Det är bara så träligt med returer och nybeställningar. Och så kostar det extra pengar dessutom. Ilandsproblem, men likväl ett problem.

Felbeställning av jultidningar!

Avloppsdoften tillbaka!

Säsongsavslutningen av Hollywoodfruar!

Inte laddat ungarnas tandborstar, vare sig till morgonen eller kvällen.

Viktor smakade på mitt hembakade lchf-sesambröd och kräktes!

Hela personalgruppen på Arvika kommun var borta så jag fick inte svar på om lönen är godkänd... Likaså ett ilandsproblem, jag har ju ett jobb!

Viktor ska fortfarande inte ha kalas!

Viktor har fortfarande fingrarna i mun!

Det går inte sätta in nån födelsedagsannons i tidningen för vår superduper kille! Varför??? Datorn har ju pajat fullkomligt och via tel kunde inga bilder läggas upp! Ja, men gå dit då och lämna in en bild! Ja det hade jag kunnat göra... OM jag hade haft nån bild att ta med mig!!!! Allt äg ju så jädra hightec här hemma att det inte finns en enda någorlunda nytagen bild på nån av ungarna här hemma!!! Smarta där!!

Så, hur gör vi nu då???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar