torsdag 4 oktober 2012

Klocka 06.00 fredag morgon...

Ja då skulle vi tydligen gå upp idag enligt ligisterna på blivande 3 och 4. Om ni undrar varför jag envisas med att kalla dem blivande så är det enkom för att jag tycker det är lite fånigt att säga 2 och 3 när det är typ 3 och 7 veckor kvar tills de är 3 och 4. Men trots det så vill jag suga så länge som möjligt på att de är 2 och 3 utan att behöva säga det. Jag börjar nog få en släng av åldersnoja nu igen som jag får varje år de fyller år. Inte för min ålder eftersom jag trivs med att lägga några år till mig skälv, men eftersom de växer för fort och när lille E nu fyller 3, då har jag officiellt ingen bebis längre. Då är han en pojke, en kille, en pöjk...

Jaja, inofficiellt kommer han nog alltid att vara min bebis, km han så är 40 år eller 3!!!

Så vad gör man då kl 6 en fredag? Jo jag skickade ner barnen till pappan och drog mig fram till 7, sen blev det löpning! Dag 1 vecka 8 är nu genomfört! Jippie!!

Nu väntar läkarbesök med lille E senare idag, återkommer om detta.
Virus ska få vara med farfar under tiden, tror fyrhjuling stod på schemat!
Sen ska det köras ett stycke stort barn till sin pappa över helgen.

Fredagsmyset som har beställts är GLASS GLASS GLASS!!!!!

Jag vet inte jag, kanske ska vi försöka neka dem glass idag med, det var ju så kul igår.... Eller????

Nu kommer en bildkavalkad på... Mig! Sönerna har fotat under tiden jag stretchade efter löpningen.

Vad tror ni, blivande fotografer????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar