tisdag 19 februari 2013

Jag ska!!!!

Jag ska bättra mig!!!!
Bara jag får rutin på grejerna och på livet...

Det har varit väldigt mycket och väldigt rörigt ett tag nu och tyvärr är det bloggen som fått stå tillbaka. Fick en känga av maken idag att jag får fixa till det här nu... Och så är det... Men jag har alltid försökt att få min blogg till att trots den gråa vardagen, misär, tragedi och annat jäkelskap försöka lyfta fram det positiva och goa, de där ljusglimtarna som fått det att glimma till trots mörker och elände... Nu har det känts tungt... Jag har inte hittat just dem ljusglimtarna... Och gnäller gör jag så mycket ändå just nu så det har jag inte velat tynga ner er som faktiskt har gillat att läsa bloggen med... Fel?? Ja kanske, men orken, lusten och motivationen har inte riktigt funnits där... Och det har varit lite skrämmande också eftersom jag gått igenom ett helt 33-årigt liv skrivandes oavsett humör... Nu har det varit stopp! För mycket på en gång! Hjärnan och magen har sagt ifrån... Bland annat...

Jag får redovisa för skiten som varit i nästa inlägg... Jag lovar...

Var det nån som var uppmärksam där nyss???? 33 år! O yes! Igår hände det! Ytterligare ett år lades till graden av mognad på den här unga kroppen som mer och mer börjar likna ett övermoget päron!!! En bra dag blev det också! Och underbara presenter!!!

Pulsklocka!
Ipad4
Biljetter till Magnus Uggla om ett par veckor
Komplementär medicinrådgivning för magen
Biljetter till Gyllene Tider i sommar!!!!

Nu är jag fullt utrustad, bara att gå all in eller??????

Imorgon lovar jag bättring...

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Kul att se dig tillbaka! ;)
    Önskar en bra lill lördag! ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera