torsdag 16 augusti 2012

En alldeles underbar dag!

Ja, det blev det idag.
Jag och barnen har varit hemma hela dagen och haft det hur gött som helst.

Först satte jag ungarna i arbete så jag fick njuta av mitt morgonkaffe i lugn och ro ute på soldäck nr 1. De fick sopa soldäck 2 rent från jord och sågspån så det blev mysigt att sitta där. Och det har vi gjort, hela dagen!

Efter dopp nr 1 blev det frukt och vatten på soldäcket.

Efter dopp nr 2 hämtades det ner bilar...

Efter dopp nr 3 var det dags för lunch och lite vila i soffan...

Sen kom pappa hem och då fixade barnen kaffe åt oss ute på soldäck 1... Mest var det nog fjäsk för att få glass men idag hade jag nog inte kunnat neka dem ändå. Och barnen verkligen älskar den nyköpta glassen från glassbilen, att den är helt sockerfri med ett ganska lågt kolhydratinnehåll har de INTE EN ANING om, men vad gör det???

Fikat följdes av ytterligare ett dopp i poolen och maken byggde klart trappen som förbinder de två soldäcket åt. Från trappen satt jag senare på kvällen och njöt av solnedgången.
Maken kämpade tappert vidare med att försöka såga, mäta och skruva runt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar