söndag 26 augusti 2012

Tjejkväll!

Jag får väl börja med att be om ursäkt om det var nån som tog illa upp förut på grund av mitt påhopp på Justin Bieber, the boy with the golden shoes!!! Det var som jag försökte förklara inte alls han som person eller artist jag kritiserade eller anmärkte på utan det kaos-artade tillstånd som befinner sig runtomkring denna pojke som försöker att växa upp mitt i en kaotisk framgång...

Länge leve Justin! Hoppas du når dina drömmars mål och att livet inte rör sig snabbare än du kan springa!!!

Kanske kan skylla mitt påhopp på den sena kvällen igår då tjejerna var och hälsade på!

En alldeles fantastisk kväll som innehöll allt! Herreys, the pinks, Kent, pussel, gott plock, bad i poolen, gott vin och en massa "catching up"!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar