söndag 26 augusti 2012

Min man

Han är fasen helt otrolig den karln, och vad otroligt lycklig jag är som har honom!!!

Det har varit en oerhört kämpig sommar tycker jag, på lite olika sätt, men med maken i mitt sällskap är hag aldrig orolig för att vi inte ska greja det... För det gör vi, tillsammans... Och om vi inte grejar det för att jag faller igenom, ja då vet jag att han fixar det själv åt oss båda två!!!

För det är sån han är, maken, en mästare på att göra vårt liv till det bästa för oss alla!!!

Och han är unstoppable!

Idag har han stått ute i regnet, i ett antal timmar i ett fullkomligt hällregn och skruvat, mätt och sågat! Han har grävt och krattat...

Totalt genomdyngsur!!!!!

Inte på begäran av mig (jag hade nog främst velat ha honom i soffan hos mig och filmen jag tittade på), utan han står där bara för att försöka göra klart soldäcket runt poolen för att vi ska kunna lägga på poolskyddet snarast eftersom han vet att jag vill det eftersom jag är orolig för den öppna poolen och alla barn som springer omkring här hemma...

Men efter några timmar fick maken faktiskt ge upp och inse läget... Det firade han med en dusch och sen åkte vi tillsammans in till stan och samlade upp alla barnen.... I SOLSKEN!!!!!

Och solskenet höll i sig, hela kvällen... Såpass att grillen åkte fram senare på kvällen...

Gissa om maken uppskattade solen idag???????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar