tisdag 4 december 2012

Tidig morgon...

Kom på igår vad fruktansvärt dålig jag varit på att kolla in era bloggar på sistone...

Men det är mycket som snurrar i huvudet nu med det nya jobbet... Jag kommer snart... Ska bara...

Igår blev det en löprunda på 5 km. Förbättrade tiden något, istället för 8,8 km/Tim så låg jag på 9. Det kändes i benen efteråt att jag lyckats hålla samma tempo hela tiden. Tiden blev 33,20!
Jag är nöjd!

Mindre nöjd är jag över att jag vid frukosten idag hällde örtsaltet på iphonen istället för på keson!!! Varför gör man det??? Jaja, hoppas den inte får alltför dåligt ljud...

Nu ska jag dra till jobbet, utan att lämna barn... Konstigt... De fick sovmorgon med pappa. Eller sovmorgon och sovmorgon, Virus är uppe och håller mig sällskap!

Idag blir det halvdag och sedan iväg till Karlstad!

Ha en bra dag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Ibland kommer livet emellan - vi finns kvar :) Kram

    SvaraRadera
  2. Instämmer med föregående talare - vi finns kvar och vi glömmer diginte :)
    Duktig du är med löpningen och det nya jobbet verkar ju spännande.

    Själv missar jag julskyltningen jämt, men det är nog för jag glömmer bort vilken söndag det egentligen infaller på. I år låg jag lite trött och utslagen hemma i soffan och hade mys med döttrarna. det regnade ute så stan verkade ändå inte lovande. men det kommer en ny julsöndag nästa år och jag har ju varit och fotat julskyltningen ändå...det glittrar i Malmö

    Kram kajsa

    SvaraRadera