onsdag 2 januari 2013

Första dagen

Idag var det dags för första dagen tillbaka på jobbet efter jul och nyårshelg. Och årets första dag! Det gick i lite halvfart, vi var halv styrka och jag gick hem efter halva dagen för att kunna ta tillvara på barnens och makens sista lediga dagar också. De är lediga tills skolan börjar nästa vecka. Och även om det kändes lite trögt att gå upp imorse och lämna familjen hemma så var det otroligt gött att komma iväg och vila huvudet en stund och höra annat än "fallellallejaaaaa!!!!" "Sluta!!!" " nej!!!!" Osv...

Imorgon tror jag kanske att jag kör en heldag ändå. Har idag fått min alldeles egna första klient och jag vill läsa på så mkt jag bara kan innan för att det ska gå så bra som möjligt på mötet nästa vecka!

Igår var det ju meningen att min "bloggutmaning" skulle ha startas. Tyvärr så får jag inte till det via telefonen med länkar och eftersom vår dator är som den är så har det blivit lite fördröjt... Igen... Men jag hoppas det löser sig snart!

Någon som vet hur man kan länka från youtube, spotify mm i blogger-appen???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar