onsdag 2 januari 2013

Lugn!

"- Lugn!!"
"- Bry dig inte om'na!!"

Öhhh, såklart undrar jag vad han håller på med, den käre maken... Lampan är släckt och vi ska sova...

"- Jag räknar... Till tusen...!"

Öhhh, allt jag sa var ju att det inte var minusgrader ute...
Sen att jag varken hade kollat temperaturen eller slutar stönas när han som uppenbarligen har kollat envisas med att så är fallet är väl inte så farligt...

Tack iaf käre make att du står på dig och för att du just därför satt i motorvärmaren så jag slapp stå ute och skrapa bilen imorse medan ni låg och snosade i sängarna...

3 kommentarer:

  1. ;) ibland är de obytbara *ler*

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  2. Snäll o omtänksam man du har. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. underbart mysigt!!

    Och nu är LCHF brödreceptet på min sida, hoppas det smakar!!

    Kram Kajsa

    SvaraRadera