fredag 21 september 2012

Expert

Det har väl inte undgått någon att elektronikkedjan, Expert, har gått i konkurs. Även jag möttes av beskedet för nån dag sen och har även redan hunnit glömma det. Inte för att jag ansåg nyheten vara oviktig eller för att jag är glömsk, nej helt enkelt för att jag inte handlat på butiken själv på hur många år som helst. Förr var expert den enda affären inom området som fanns i min hemstad och då handlade man där oavsett. Tills Elgiganten och Siba dök upp i Karlstad. Då blev det faktiskt värt det att åka dit istället. Och så fick man ju chansen att samtidigt gå på allas vår favoritaffär... Vilken tror ni???? Nej, inte Ikea, den kom långt senare. Ja just det, Bergvik!!!

Jaja, det var inte direkt detta jag skulle tjöta om. Har glömt vad det var nu, men jag är glad att jag inte hade nåt ärende dit just igår...

Kolla kön!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar