tisdag 18 september 2012

Pyttelite gammal...

Lille E har ett nytt favorit uttryck. Pyttelite. Och det känns rätt gött att få höra det emellan allt kiss, bajs och dumma som numer annars är det han mest av allt pratar om... Samtidigt som han talar om att han bara vill smaka pyttelite ölkorv, yoghurt, fetaost eller kaffe så måste han också visa med tummen hur verkligen pyttelite han egentligen menar...

Och gammal... Inte mitt favorit uttryck direkt nu för tiden. Såg på några bilder som J tog på oss i helgen. Jag ser ju hur gammal som helst ut ju!!!! Ursäkta svenskan... Men allvarligt!!! Är jag verkligen så gammal som jag ser ut, eller är det bara så att kameran helt enkelt ljuger??? Jag litar INTE på kameran, men jag litar på er... (Hoppas jag. )

Maken konstaterade kort och gott att "-ja, vaddå, du är ju gammal!"

Jag är ju för fasen bara 30+!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar