söndag 30 september 2012

Öhhh

Jag skulle ju släcka och sova var det bestämt.
Men precis när jag ändrar ställning för att sätta i laddaren i mobilen så tvär rycker maken till.

Hans ögon är helt öppna. Han håller mobilen i ett hårt grepp i handen och glasögonen på sned. Och så utbrister han högt och koncist:

"- Du, politikern! Nu ringer det i min klocka mostra! Kört är det!"

Sen stänger han ögonen och snarkar vidare.

Mina tankar har nu börjat gå till Exorsisten, the Ring och andra liknande trevligheter...

Det var som om hela hans väsen bara uttryckte:
" be afraid, be very afraid!!!"

Och ok, han fick rätt. I am afraid. I'm very afraid!!!!

Vem hjälper mig att släcka lampan nu då?? Jag vågar inte röra mig...


3 kommentarer:

  1. Låter ju livsfarligt att somna där! *asg* Och efter en sån grej tar det ju liksom en stund att koppla av igen....
    Kram kram Miriam

    SvaraRadera
  2. site link e5b49n3v64 gucci replica bags joy replica bags review replica kipling bags replica hermes bag e4q44b3o43 replica bags near me visit this site right here q4k09a0a39 Ysl replica handbags replica bags supplier v9l40u9c01

    SvaraRadera