lördag 30 mars 2013

Jag fick ett par tidningar...

Sist när jag var och handlade lite kläder hos min mamma fick jag två tidningar med hem. Mamma stod och såg så snäll ut och tidningarna var så färgglada så jag ville gärna ha dem.

Jag stoppade ner dem i klädpåsen och så åkte vi hem.

Nån dag senare fick jag en stund över och tänkte att nu slår jag mig ner i soffan och kikar i tidningarna.

De hette M-magasin eller nåt sånt...

Slår upp första sidan och börjar läsa ledaren mm... Det visar sig att tidningen är profilerad (med ett otroligt bra jobb) för "oss mellan 50-65"!!!

Jo jag tackar ja...

Tidningarna hamnade i återvinningen!

Vet inte om det var en uträknad tanke bakom gåvan eller om det var av välmening. Men 50??? Nja, jag har inte ens nåt 35 än!!!!

2 kommentarer:

  1. Du kunde ha skickat dem till mig... Fast jag har lagt ner den sortens tidningar helt, jag blir bara irriterad på dem, arg tant som jag är...

    SvaraRadera
  2. Ja mogen tant vid 35 är väl kanppast troligt....kanske lite i överkant, men mamma var ju snäll

    Kram kajsa

    SvaraRadera