måndag 5 november 2012

E som i...

... Erik!

Vårt alldeles egna yrväder på snart tre år! Full i bus och jäkelskap. Full av skratt och glädje. Full av liv och full av lycka.

Älskar godis. Galen i glass.

Vårt lallo. Vårt charmtroll. Vår apa.

Vår alldeles underbara skrotonge som driver oss till vansinne och där får oss att bryta ihop av gapskratt. Killen som bara är. Som bara hänger med. Killen med ett sjujäkla humör!!! Men med det goaste leendet.

Killen som lärt sig precis hur man charmar både pappa och dagispersonal genom att lägga huvudet på sned och med den lenaste av röster säga: "- snäääääälla..."

Killen som med stormsteg närmar sig treårsdagen men som redan har stenkoll på hur han vill att håret ska skötas!

Det blev gamla bilder på ungen, idag hade han inte tid att stå still!!!


9 kommentarer:

  1. naw vilket litet charm troll du har :) ha den bästa dagen kram

    SvaraRadera
  2. visst är dom söta de små liven ;)
    /Anneli

    SvaraRadera
  3. Underbara tre-åringar:) krävande men charmiga! Jag hoppas du kommer till London för det är en trevlig stad. Gillar du shopping så är det bara till att spara pengar, för det går mycket pengar!

    SvaraRadera
  4. Vilken cooling! Och supersöt i sitt stylade hår! Läste även ditt förra inlägg och jag vet precis vad jag skulle haft om jag varit bjuden på den festen! Klänningen jag har på bild i dagens inlägg! Den sydde jag till en bal, men jag sydde även en annan outfit och valde att ha den andra. Så min fina gröna paljettklänning har bara hängt i garderoben i hela sitt liv....

    SvaraRadera
  5. Ojojoj vicken söting!! Ett underbart E verkligen!

    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  6. ;) Vilken going!!!

    kram kram Malin

    SvaraRadera