lördag 3 november 2012

Nedräkning...

Det blev ett löppass idag.
Första passet på vecka 11. Kände att eftersom vi ska på storslagen fest ikväll så är det väl bättre att köra idag än imorgon...

Och nu är det väl nedräkning eller??? Ungefär som under en graviditet, den magiska 12 veckors gränsen!
Efter 12 veckor är risken för att nåt ska gå galet betydligt mindre under en graviditet och efter 12 veckor enligt mitt löpprogram så ska jag älska löpning och kunna/vilja springa minst 5 km flera gånger i veckan!!!

Precis som under mina graviditeter är jag sjukligt nojig att nåt ska gå fel, både före och efter 12-veckors gränsen så att nåt skulle vara annorlunda med löpningen känns långsökt.

Men oavsett, nedräkning påbörjad!

Idag blev det:
Power walk: 2 min
Löpning: 11 min
Power walk: 2 min
Löpning: 10 min
Power walk: 1 min

Ha en go lördag, det ska verkligen vi!!!

4 kommentarer:

  1. Härligt!!! Bra start!

    Foto är min hobby...än så länge *ler*
    Tack för din fina kommentar,värmer!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  2. Åh vad du är duktig!!!
    Själv orkar jag ingenting! Det är som en ond spiral. Ont i magen-orkar inte springa-ondare i magen-orkar verkligen ine springa...

    Ska läsa lite tips hos dej om IBS istället.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Härligt ja jag skall oxå ta tag i min träning haft uppehåll sen sem o det är 2 mån...låter som du skall ha en riktigt skön söndag i lugnets tecken :) kram

    SvaraRadera
  4. Härligt med löpning. jag vill också riva av ett pass senare.

    SvaraRadera