måndag 26 november 2012

Ingen bild...

Idag fick vi ingen bild efter röntgen på sjukhuset. Däremot fick vi chansen att köra ultraljud över både hundfötter, britsar, händer och knä!

Jag fattar inte hur duktig den lille killen kan vara ibland! Både röntgen och ultraljud gick efter muta om glass hur bra som helst!

Ultraljudet över foten visade ingenting! Röntgen får vi svar på av remitterande läkare men läkaren vi såg idag tyckte det verkade bra.

Så antingen är allt bra, eller så har vi mer att utforska. Jag hoppas på det första!

Varför gör vi allt det här då?
Ni kommer ihåg att Erik trampade på en lång spik i somras, och att den gick in väldigt långt...

Efter där slutade aldrig Erik att halta. Men det kommer och går. Ibland haltar han i veckor sen går han normalt en tid osv. Jag började bli osäker efter ett tag om det verkligen var först efter spiken som han började halta. Sen har vi ju hans problem med magen som kanske kan hänga ihop med allt... Oavsett, läkarna har tyckt att det måste kollas upp och det har vi nu gjort. Och om allt nu verkligen ser bra ut så är vi återigen tillbaka på ruta ett... Igen... Precis som med magen!

Men jag klagar inte! Så länge ingen hittar nåt, och han inte lider då är ju allt bra! För tillfället! Och det är det som räknas!!!

Vi är friska!

Och även jag, som halvt legat sedan i torsdag är idag piggelin så imorgon är det dags för första 30 min passet på löpningen! Sen börjar mitt riktiga löpar-liv!!!

Ha en god kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar