fredag 2 november 2012

Skavlan och Robbie

Innan jag träffade Per så skulle ju jag gifta mig med Robbie Williams. det var inget jag hymlade med. Det bara var så. Och så hade det varit sen den tiden då jag lyssnade på Take That som mycket ung. Robbie har, och kommer alltid ha en särskild plats i mitt hjärta. Eller, i hjärnan iaf. Hjärtat är ganska fullt just nu av fyra andra grabbar.

Sist Robbie var i Sverige hade jag och min dåvarande arbetskompis M bestämt oss för att vara där. Inte bara där på Ullevi, nej vi skulle köra bakom honom på scenen. Och vi skulle göra det jävligt bra! Vi skulle nog få ge oss in i en cat fight för att vinna hans gunst, men va fasen, den skulle jag vinna!!! Han var min!

Idag är han med på Skavlan.
Per får ju alltid lite dåligt självförtroende när han kommer i närheten.
Idag uttrycker han att:
"- ja, men tror du han har en pool eller, som jag???"

Öhhhh??? Ja, det tror jag!

"-Mmm, men han har fasen ingen Ford focus iaf!!!"

Nej, och det kanske är just därför han har den där speciella platsen i mitt hjärta!!! Förlåt, hjärnan.....!!!!!!!!

" i gen ford på våran gård!!!"
(det ligger nåt i det....)

2 kommentarer:

  1. Hoppas du inte blev besviken, utan njöt lite av att se honom hos
    Skavlan!
    Ha en bra dag önskar
    Melody med matte

    SvaraRadera