onsdag 14 november 2012

Hejjarramsor...???

Per kollar in fotbollen efter drygt 80 minuter. Plötsligt utbrister han:

"- men vad tycker du om den älskling?"

Vilken då undrar jag då såklart eftersom jag skiter fullständigt i fotbollen just nu.

"- den här: Andra sidan är ni klara?"

Öhhh, jag fattar inte problemet. Den har väl folk skrikit på i alla tider... Inklusive maken...

" vad fan är det för nåt egentligen??? Jajamensan fattas bara??? Vad fan betyder det?? Varför säger man så???"

Alltså, nu har han börjat analysera hejjarramsor också...
Och han kallar mig för ANNAlysera....

Ska dra mig mot sängen nu... Min släkt, mina rötter och mina gener till trots så orkar jag inte med mer fotboll nu...

"- usch vad du har blivit tråkig" menade maken. "- du brukade ju gilla att kolla på fotboll förr"

Mmm, det gjorde jag också. Det GÖR jag också. Absolut i verkligheten men även på tv.

"du kan väl kolla in den nya arenan då istället. Det är premiär i sport sammanhang idag, om inte du vill kolla in matchen..."

Mmm, för att sitta och kolla in en arena på tv lät ju som en fruktansvärt spännande kväll!!!

Nej, det jag saknar är spänningen, magin i lagsporten. Jag vill inte höra kommentatorer bara prata om en spelare. Jag vill se hela laget.

MEN, jag vill framförallt se matcher av vikt!!!! Inte ett enda kvalspel till. Jag vill se bra matcher i EM, VM och OS... Ett kval mot Färöarna, Uruguay eller England kvittar. Jag vill ha resultat när det räknas!!!


Älskar Hamren ikväll efter hans käftsmäll mot Patrik Ekvall och resten av mediasverige!!!!! Ikväll är du kung Hamren!!!!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar