torsdag 1 november 2012

Hjälp!

Jag behöver er hjälp nu.
Mini-me har äntligen lyckats hitta ett eget intresse. Ett pyssel, en lek en grej som han gör helt på egen hand, utan storebrors påverkan.

Det heter nåt i stil med "Magnetics crazy car (eller bara car). Märket på kartongen är Diset. När jag googlar har har jag endast hittat det jag söker på ett ställe, under bildfunktionen och det finns ingen info what so ever var man kan hitta grejerna.

Min mini-me ska få det här i present om jag så ska behöva vandra barfota till Nilen för att skaffa fram det!!!

Snälla jag ber er, hjälp mig!!! Vet ni nåt om var det går att få tag på den här grejen???????

Tack!

4 kommentarer:

  1. men åh va synd men googla på så kanske du finner det, skulle ju vara synd annars ..men vad heter det exakt? hoppas du får en skön kväll på dig kramen

    SvaraRadera
  2. http://www.gametrek.ca/index.php?main_page=product_info&cPath=2_52&products_id=1781

    här kan man beställa verkar det som :) hoppas det funkar kram

    SvaraRadera
  3. Åh tusen tack för hjälpen!!!! Hittade en annan sida också men där vad det slut... Hoppas på bättre lycka här! Tack Eva!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej, ville bara tipsa om att jag har en tävling om dagens blogg, var med och tävla.
    http://komig.blogg.se

    SvaraRadera